Під час моніторингу порушень стандартів інформаційної журналістики в новинах «Інтера», «1+1», СТБ, ICTV, «України», «UA: Першого», «112» та
5-го каналу впродовж 12–17 грудня 2016 р. командою «Детектор медіа» було
виявлено, що «UA:Перший» просуває інтереси «Укрпошти».
«Детектор медіа» відзначає:
"А от «UA:Перший» попався на просуванні інтересів «Укрпошти». Мало того, що досить посередня як для сюжету на центральному каналі, подія опиняється в центрі уваги: «Святий Миколай відкрив свою поштову резиденцію у столиці». Як виявляється — у будинку зв’язку «Укрпошти»."
Під таким приводом адміністрація компанії не втрачає нагоди похвалитися своєю працьовитістю та турботою про клієнтів:
«Кор.: Щоб вчасно доставити всі привітання, команда Святого Миколая працюватиме в посиленому режимі.
Олександр Перцовський, перший заступник генерального директора "Укрпошти": 76 тисяч людей, які в ці свята, для них це робочі свята, вони працюють, і листоноши, і сортувальники, і водії. Вони в дорозі для того, щоб ваші подарунки доставити вчасно. Їм всім велика шана, ці свята для них — це такий інтенсивний період».
Також явно замовний сюжет
тривалістю 3 хв 30 сек про цю подію був показаний на каналі UBR.
Половину часу у ньому було відведено інтерв'ю з гендиректором Укрпошти
Ігорем Смілянським, який розповідав не про різдвяні свята, а про
виробничі питання Укрпошти.
В
цьому сюжеті UBR нічого не було сказано про тих, заради кого було
організовано цей захід - про дітей. Вони навіть не потрапили в кадр.
Моніторинг
щоденних праймових новин та підсумкових тижневиків здійснюється за
підтримки Міністерства закордонних справ Федеративної Республіки
Німеччина.
Олег Левчук
http://blogs.ukrhome.net/view/84702/
Олег Левчук
http://blogs.ukrhome.net/view/84702/