20.04.2017

«Невже це ви? Це не може бути Укрпошта!»


У соцмережах продовжують насміхатися над новим укрпоштівським логотипом-сперматозоїдом, але народ ще не знає як повністю звучить нове гасло Укрпошти, пишуть у групі Громадська рада Укрпошти.


На логотипі написана дивна фраза "ГОЛОВНА ПОШТА КРАЇНИ". Ми вже обговорювали, що якби там було "НАЙШВИДША" або "НАЙБІЛЬША" - було б зрозуміло. Над ким вона "головна"? Над Новою Поштою"?

Повністю нове гасло звучить так: "ГОЛОВНА ПОШТА КРАЇНИ. МИ ЗДАТНІ ДИВУВАТИ".

Тут у групі Громадська рада Укрпошти постійно стверджують, що Укрпоштою керують наркомани. Виглядає так, що вони замовляють "ребрендінг" таким самим наркоманам. Разом нюхають, потім "творять".

Почитайте, що пишуть наркомани-рекламщики про "комунікаційну платформу для нових продуктів Укрпошти", про «ефект андердога», про Давида та Голіафа, про "Укрпошту як радянський рудимент", про те що "Укрпошта здатна вражати щодня".

Також обов'язково подивіться цю наркоманську презентацію.

До речі, новий "фірмовий" колір Укрпошти називається "колір дитячої несподіванки" - він дуже гармонює із гаслом "здатнадивувати" і в сенсі "обісралися".

Боже, за що ти так покарав Укрпошту і її нещасних працівників??

____________________________

Наводимо текст рекламщиків щодо "комунікаційної платформи для нових продуктів Укрпошти" повністю:

Мічурин розробили комунікаційну платформу для нових продуктів Укрпошти

 

The underdog advantage.


Underdog advantage можна переводити по різному. Згідно з тлумачним словником, андердог – це учасник двобою, який усіма вважається кандидатом на програш. Але андердог має свою перевагу - його недооцінюють, і саме тому його дії мають набагато більший ефект. Колись саме ця «перевага неочікуваності» допомогла Давиду перемогти Голіафа. І це саме та перевага, яка наразі є в Укрпошти.


У сприйнятті пересічних громадян Укрпошта сприймається, як радянський рудимент, що ледь здатна виконувати навіть свої базові функції і не має можливості одразу продемонструвати радикальні зміни.

Але вивчаючи відгуки людей ми помітили, що навіть крихітні зміни на краще, не варті уваги в звичайному розумінні, дивують і навіть вражають людей. «Невже це ви? Це не може бути Укрпошта!» - казали вони. Так працює «ефект андердога». Укрпошта має величезний потенціал, який завдяки ефективному менеджменту здатний радикально змінити ставлення українців до державної компанії.

Звідси й виникла ідея комунікаційної платформи: маючи карт-бланш у вигляді занижених очікувань, Укрпошта здатна вражати щодня.

Комунікаційної платформи була сформульована як «Capable to amaze», одним з перекладів якої став слоган #здатнадивувати.

Таким чином, вся комунікація Укрпошти стосовно нових продуктів та ноу-хау, яка буде з’являтись найближчим часом, буде подаватись у рамках платформи.

Директор з розвитку: Логгінов Дмитро
Директор відділу по роботі з клієтнами: Томаш Олена
Стратегія: Євгеній Івасюк, Болсуновський Дмитро

http://sostav.ua/publication/michurin-rozrobili-komunikatsijnu-platformu-dlya-novikh-produktiv-ukrposhti-74613.html